قالب سبز


79 دانلود
دانلود بازی و نرم افزار و فیلم
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 79 دانلود و آدرس 79download.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی های فلش از دیرباز در میان کاربران اعم از مبتدی و حرفه ای محبوبیت ویژه ای داشته است. این محبوبیت به خاطر کم حجم بودن و عدم نیاز به نصب این بازی هاست، در کنار این ویژگی ها، یکی دیگر از خاصیت بازی های فلش این است که برای اجرای آن نیاز به سخت افزار آنچنانی نیست. در همین راستا تیم ایرانیان دانلود تصمیم به انتشار مجموعه ای از بازی های فلش تحت عنوان 100 بازی فلش گرفته است که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. در این مجموعه بیش از 100 بازی فلش گنجانده شده است که بازی های آن شامل سبک های اکشن، ماشین سواری، پازل، ماجرایی، ورزشی و … است. هم اکنون این مجموعه بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:50 ] [ مهدی ]

دانلود انیمیشن Merry Madagascar دوبله فارسی - کریسمس مبارک ماداگاسکار 2009 HD 720p



دوبله فارسی حرفه‌ای رسانه

انیمیشن Merry Madagascar توسط کمپانی (DreamWorks) در سال 2009 به مناسبت فرا رسیدن کریسمس تولید و عرضه شد و در 17 نوامبر 2009 در شبکه NBC پخش شد. تمام شخصیت ها و گوینده ها از سری اول Madagascar می باشند.



داستان
دوستان همیشگی یعنی الکس، مارتی، ملمن و گلوریا تصمیم به بازگشت می گیرند که به شهر خود یعنی نیویورک برگردند اما طی سو تفاهمی موفق به برگشت نمی شوند و با بابانوئل (Santa Claus) آشنا می شوند که به او کمک می کنند و هدایا را به بچه ها می دهند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:27 ] [ مهدی ]

دانلود فیلم دو خواهر با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : کمدی ، اجتماعی

فرمت : mp4

حجم : ۲۶۵ مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۸۷

کارگردان : محمد بانکی

بازیگران : محمدرضا گلزار ، نیکی کریمی ، الناز شاکردوست ، حامد کمیلی ، بهنوش بختیاری ، ارژنگ امیرفضلی

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره جوانی کلاهبردار است که همزمان با دو خواهر در چهره های متفاوت ارتباط برقرار می کند.

توضیحات و اخبار این اثر : دو خواهر فیلم سینمایی، ساخته محمد بانکی است که در سال ۱۳۸۷ تولید و در عید فطر سال ۱۳۸۸ اکران شد. فیلم سینمایی دو خواهر درباره جوانی کلاهبردار است که همزمان با دو خواهر در چهره‌های متفاوت ارتباط برقرار می کند.

در این فیلم محمدرضا گلزار، نیکی کریمی، الناز شاکردوست، حامد کمیلی، بهنوش بختیاری، ارژنگ امیرفضلی، پوراندخت مهیمن و هوشنگ حریرچیان نقش آفرینی می کنند. تمامی سکانس‌های این فیلم، در شهر اصفهان، فیلم برداری شده اند. در این فیلم، محمد رضا گلزار در دو شکل گریمی متفاوت با نام‌های امیر و افشین خالقی، حضور داشت و نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران در کنار او نقش آفرینی کرده‌است.

فیلم دو خواهر، تقلیدی محض از فیلم هالیوودی Two Much (دو تا هم زیاده) است. این فیلم، در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و کپی برداری این فیلم نه تنها در داستان اصلی، بلکه در لوکیشن‌ها هم دیده می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:33 ] [ مهدی ]

خلاصه داستان: باب اسفنجی شلوار مکعبی (به انگلیسی: The SpongeBob SquarePants Movie) نام انیمیشن سینمایی به کارگردانی (به انگلیسی: Stephen Hillenburg) و (به انگلیسی: Mark Osborne) و محصول مشترک کمپانی‌های نیکل اودئون (به انگلیسی: Nickelodeon Movies) و پارامونت پیکچرز (به انگلیسی: Paramount Pictures) و یونایتد پلانکتون (به انگلیسی: United Plankton Pictures) می‌باشد که از روی سریالی پرطرفدار به همین نام ساخته شده است.





» زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)

» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p) » فرمت: MKV » پیوند:(IMBD)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:0 ] [ مهدی ]

دانلود بازی اتقال غارنشین ها Caveman Jump v1.0.0 در این بازی شما باید به ماجراجوی دیوانه کمک کنید تا با کفش های جادویی که پوشیده است به این طرف و آن طرف پرواز کند تا تمام جواهرات , الماس ها و سنگ ها گرانبها را جمع آوری کنید تا سرعت دویدن شما افزایش پیدا کند و در بین راه این ماجراجو تخم های اژدها یی وجود دارد که می توانید آنها را هم جمع کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 21:26 ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 20410
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کد حرکت متن دنبال موس